ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΛΑΤΑΝΟΥ

Με δεδομένο ότι σκοπός του σχολείου είναι να διαπλάθει ολοκληρωμένους ανθρώπους, με ισχυρό και ενάρετο χαρακτήρα, με επαρκείς και πολύπλευρες γνώσεις, με στάσεις και αξίες που υπόσχονται συνειδητούς και υπεύθυνους αυριανούς πολίτες, είναι απαραίτητο να υπάρχει ένας εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, ο οποίος  έχει προταθεί  και οφείλει να είναι αποδεκτός από όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται, δηλ. εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, οι οποίοι και υποχρεούνται  να τον τηρούν για την ομαλή και άρτια λειτουργία του Σχολείου.

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

1Με τον όρο κανονισμό εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν τις προϋποθέσεις για να λειτουργεί αποτελεσματικά το σχολείο .Στόχος του είναι η συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις με αμοιβαίο σεβασμό, ανοχή και αναγνώριση.

2. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας. Η δημοκρατική οργάνωση της σχολικής κοινότητας προϋποθέτει κανόνες, όρια, κατανομή ρόλων κι ευθυνών και ιεραρχική διάρθρωση της ομάδας.

3. Κάθε μαθητής είναι μια ελεύθερη κι ανεπανάληπτη προσωπικότητα που δικαιούται να την εκφράζει και να την αναπτύσσει ελεύθερα μέσα στην ομάδα. Στο σχολείο καταξιώνεται η προσωπικότητα του μαθητή. Εκεί ζει, αποκτά γνώσεις και πείρα, καλλιεργεί συναισθήματα? αποκτά κοινωνική υπόσταση και καλλιεργεί συλλογική συνείδηση. Κάθε μαθητής δικαιούται ελευθερίας η οποία γεννά ασφάλεια και υπευθυνότητα.

4. Κοινωνικό, οικονομικό ή φυσικό έλλειμμα μαθητών και ιδιαιτερότητες με φυλετικό, θρησκευτικό, γλωσσικό ή άλλο χαρακτήρα, μέσα στο σχολείο και στις μεταξύ των μελών του σχέσεις δεν αποτελούν στοιχεία διάκρισης.

 

ΚΑΝΟΝΕΣ

1. Φοίτηση των μαθητών

Το Σχολείο αποτελεί το φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, γιατί ακριβώς εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις συγκεκριμένης κι οργανωμένης προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων της αγωγής. Γι? αυτό πρέπει η συμμετοχή των μαθητών να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο τους.

Η φοίτηση των μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, είναι υποχρεωτική.

  • Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος ? ιδίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων και κάθε άλλης σχολικής εκδήλωσης (πρωινή προσευχή, εορταστικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εξορμήσεις, εκδρομές κ.ά.).

Η έγκαιρη πριν από την πρωινή προσευχή προσέλευση των μαθητών στο σχολείο και η τήρηση του χρόνου έναρξης και λήξης της σχολικής εργασίας είναι υποχρεωτική . Η πρωινή προσευχή είναι η μοναδική ευκαιρία συγκέντρωσης όλης της σχολικής κοινότητας καθημερινά. Είναι η μοναδική ευκαιρία επαφής, ενημέρωσης και ψυχολογικής προετοιμασίας για το εκπ/κό έργο που θα ακολουθήσει . Σε αντίθετη περίπτωση απαξιώνεται ο ρόλος του σχολείου και αποδυναμώνεται πρώτα απ? όλα την εικόνα και το κύρος του ίδιου του μαθητή μέσα στην ομάδα. Για να μη διακόπτεται το μάθημα, αλλά και για να μην ενθαρρύνεται η άποψη ότι όποιος θέλει μπορεί να καθυστερεί χωρίς συνέπειες, οι καθυστερημένοι θα εισέρχονται στις τάξεις μετά το πρώτο διάλειμμα?

  • Η φοίτηση στο πρόγραμμα του ολοήμερου για τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σ? αυτό είναι υποχρεωτική. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται η ελλιπής ή η επιλεκτική φοίτηση.

·         Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.).

  • Σε περίπτωση ασθενείας κατά την επάνοδο του μαθητή στο σχολείο, μετά από απουσία δύο (2) ημερών, χρειάζεται ιατρική βεβαίωση.
  • Σε περίπτωση που κάποιος γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως -την ίδια ημέρα- τον εκπαιδευτικό της τάξης και τον δ/ντή του σχολείου.
  • Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και της αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές των Α?, Δ΄ Τάξεων, σύμφωνα με το έντυπο που ορίζεται από το ΥΠΠΕΘ και ισχύει για τρία χρόνια. Σε περίπτωση που υπάρχει άλλο πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα το σχολείο.

 

2. Προσέλευση στο σχολείο

Η προσέλευση των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 8.00 ως 8.15 από τις εισόδους του σχολείου.

  • Η προσέλευση των μαθητών που παρακολουθούν την πρωινή ζώνη  γίνεται από τις 7.00 ως 7.15. Την πρωινή ζώνη παρακολουθούν μόνο όσοι μαθητές παραμένουν και στο ολοήμερο απογευματινό πρόγραμμα του σχολείου.
  • Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής καθυστερήσει δικαιολογημένα έρχεται στο σχολείο συνοδευόμενος από τον κηδεμόνα του κατά τη διάρκεια του 1ου διαλείμματος και όχι στη διάρκεια του 1ου διδακτικού δίωρου.
  • Οι ενήλικες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν  στο προαύλιο,  αποχωρούν. Δεν υπάρχει λόγος να εισέλθουν και να παραμείνουν στο σχολείο. Έτσι ρυθμίζεται καλύτερα και η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στις οδούς γύρω από το σχολείο.. Εξαίρεση μπορεί να γίνει σε ημέρες κακοκαιρίας ή απεργίας και σε περιπτώσεις που πρέπει να ενημερωθεί το σχολείο για κάποιο έκτακτο πρόβλημα.

 

3. Προσευχή

·        Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στο χώρο υποδοχής όσο αυτή διαρκεί και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής.

 

4. Διάλειμμα

  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο, στο χώρο που έχει καθοριστεί για κάθε τάξη. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους.
  • Σε περίπτωση κακοκαιρίας δεν επιτρέπεται η έξοδος των μαθητών στο προαύλιο. Αυτοί παραμένουν στο εσωτερικό του σχολείου σύμφωνα με τις οδηγίες των εφημερευόντων εκπ/κών. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.
  • Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο.

Μόλις χτυπήσει το κουδούνι οι μαθητές συντάσσονται στα δύο προαύλια υπό τις οδηγίες των εφημερευόντων και περιμένουν με ησυχία τον εκπ/κό να τους συνοδεύσει στην τάξη. Σε καμιά περίπτωση δεν εισέρχονται μόνοι τους και χωρίς επίβλεψη.

 

5. Αποχώρηση από το σχολείο

  • Οι μαθητές δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί γι αυτό ο δάσκαλος της τάξης και ο διευθυντής του σχολείου.
  • Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.
  • Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αναχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι, αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει.
  • Η αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο γίνεται ως εξής:
  • Στο τέλος του 6ωρου στις 13.15
  • Στις 15.00 και στις 16.00 για όσους μαθητές είναι εγγεγραμμένοι στο ολοήμερο πρόγραμμα και οι γονείς-κηδεμόνες τους έχουν δηλώσει εξ αρχής την ακριβή ώρα αποχώρησής τους από το σχολείο.
  • Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αναχώρησή τους, τους περιμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου και πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους αλλά και για όσους συνεχίζουν το μάθημα.

Γενικά το σχολείο είναι ανοιχτό μόνο κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών, πάντα υπό την επίβλεψη των εφημερευόντων εκπ/κών. Όλες τις άλλες ώρες η πύλη εισόδου/εξόδου παραμένει κλειδωμένη για λόγους ασφάλειας. Όσοι έχουν κλειδιά (εκπ/κοί, καθ/στρια) πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί και να μην επιτρέπουν την είσοδο ή την έξοδο σε κανέναν, όταν μπαίνουν ή βγαίνουν αυτοί. Όσοι για έκτακτο λόγο πρέπει να εισέλθουν στο σχολείο επικοινωνούν πρώτα με το δ/ντή ή άλλον διαθέσιμο εκπ/κό του σχολείου μέσω τηλέφωνου.

6. Επισκέψεις ? Γιορτές

  • Αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι αυτό οι μαθητές απουσιάζουν από αυτές μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο. Η συμπεριφορά τους δε κι οι υποχρεώσεις τους είναι ανάλογη κατά τη διάρκειά τους, όπως και στο σχολικό πρόγραμμα. Σε περίπτωση επίσκεψης τηρείται  το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται ανάλογα. Για παράδειγμα στις Εθνικές γιορτές ορίζουμε τη διάρκεια της γιορτής και δε λειτουργεί το Ολοήμερο.

 

7. Σχολικό Λεωφορείο

·        Η μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο γίνεται με την ευθύνη του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο της μεταφοράς, του οδηγού του σχολικού λεωφορείου.

·        Το δρομολόγιο και οι στάσεις επιβίβασης/αποβίβασης καθορίζονται με γνώμονα το μικρότερο δυνατό συνολικό μήκος διαδρομής και την εξυπηρέτηση όλων των μεταφερόμενων μαθητών.

·        Οι μαθητές που χρησιμοποιούν το σχολικό λεωφορείο υπακούουν στις εντολές των εφημερευόντων εκπ/κών και επιβιβάζονται (ή αποβιβάζονται) στο σχολικό λεωφορείο υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτικού.

·        Μέσα στο σχολικό λεωφορείο αποκλειστικά υπεύθυνη είναι ο οδηγός. Εκείνος καθορίζει τη θέση όπου κάθονται οι μαθητές και επιβάλλει την τάξη. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να αλλάζουν θέση χωρίς την άδεια του οδηγού.

·        Το σχολικό λεωφορείο αποτελεί «προέκταση» του σχολείου. Τα παιδιά που βρίσκονται μέσα στο σχολικό λεωφορείο δεν παύουν να είναι μαθητές του σχολείου μας και υποχρεούνται να ακολουθούν τους κανόνες συμπεριφοράς που ισχύουν και στο σχολείο για λόγους ευπρέπειας και ασφάλειας.

·        Οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στους συμμαθητές τους και στον οδηγό.

·        Δεν επιτρέπεται να είναι όρθιοι ή να μετακινούνται χωρίς λόγο μέσα στο λεωφορείο.

·        Δεν επιτρέπεται επίσης να τρώνε ή να προξενούν φθορές στο σχολικό λεωφορείο.

·        Κατά το πρωινό δρομολόγιο πρέπει οι μαθητές συνοδευόμενοι να περιμένουν στη στάση 5? νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα άφιξης του σχολικού λεωφορείου.

·        Κατά το μεσημεριανό δρομολόγιο πρέπει επίσης ο κηδεμόνας να βρίσκεται στη στάση 5? νωρίτερα από την καθορισμένη ώρα άφιξης του λεωφορείου για να παραλάβει το παιδί του. Εάν το σχολικό λεωφορείο φτάσει νωρίτερα, είναι υποχρεωμένο να περιμένει.

·        Κανένας μαθητής δεν αποβιβάζεται από το σχολικό λεωφορείο εάν δεν υπάρχει κάποιος στη στάση, για να τον παραλάβει. Στην περίπτωση που δεν περιμένει κανείς το παιδί στη στάση, η συνοδός είναι υποχρεωμένη να φέρει το μαθητή πίσω στο σχολείο μετά το τέλος του δρομολογίου.

·        Είναι επίσης απολύτως απαραίτητο να ειδοποιείται το σχολείο ή η συνοδός στην περίπτωση που ο μαθητής ενώ το πρωί επιβιβάστηκε στο σχολικό λεωφορείο, τo μεσημέρι πρόκειται να επιστρέψει με άλλο μέσο.

·        Ο διαγραμμισμένος χώρος επί της οδού Αριστογείτονος μπροστά από την πέτρινη μάνδρα του σχολείου ανήκει αποκλειστικά στο σχολικό λεωφορείο , για να μπορούν να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται οι μαθητές με ασφάλεια. Κανείς δεν επιτρέπεται να σταθμεύει το αυτοκίνητό του στο χώρο αυτό από τις 08.00 μέχρι τις 08.15 και από τις 13.00 μέχρι 13.30 κατά τις εργάσιμες ημέρες.

 

8. Γενικά

  • Το ντύσιμο των μαθητών πρέπει να είναι κόσμιο ανάλογο με την εποχή και τις καιρικές συνθήκες.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα.

  • Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων με βάση σχετική νομοθεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν επιτρέπεται για τους μαθητές.
  • Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας.

 

9. Γονείς ? Κηδεμόνες

  • Οι γονείς μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από το δάσκαλο της τάξης κατά τις ημέρες και τις ώρες που ορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων.
  • Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές (ή αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων της εισόδου) κι ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
  • Προσκομίζουν κάθε έγγραφο που είναι απαραίτητο για τη φοίτηση του μαθητή στο σχολείο
  • Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης και στο διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.
  • Κανένας ενήλικας που δεν ανήκει στο σύλλογο διδασκόντων του σχολείου έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου. Στο σχολείο υπεύθυνοι για την νουθεσία, την τιμωρία και τον έπαινο είναι μόνο οι εκπ/κοί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει οι γονείς ενημερώνουν τους εκπ/κούς ή το διευθυντή οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα.
  • Γενικότερα κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτήριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια.
  • Σε περίπτωση απουσίας μαθητή να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια ιδιαίτερα σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίαςΤα τηλέφωνα του σχολείου (2333071371, και 2333071179) είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενημέρωση. Αν υπάρξει αλλαγή στο αριθμό του σταθερού ή του κινητού τηλεφώνου της οικογένειας του μαθητή, θα πρέπει να ενημερώνεται αμέσως το σχολείο.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του (διαζύγιο, διάσταση) πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.

 

10. Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

  • Το σχολείο χρειάζεται και επιδιώκει τη συνεργασία του Συλλόγου Γονέων για την προαγωγή του σχολικού έργου.
  • Ο Σύλλογος Γονέων συμμετέχει στη σχολική ζωή με αποσαφηνισμένο το ρόλο και τις αρμοδιότητες του.
  • Η καλή συνεργασία του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων είναι επιβεβλημένη και επηρεάζει θετικά το γενικότερο παιδαγωγικό κλίμα στο σχολικό χώρο.

 

11. Εκπαιδευτικοί

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου οφείλουν:

  • να αντιμετωπίζουν τους μαθητές τους με ευγένεια, κατανόηση και σεβασμό προς την προσωπικότητα τους
  • να υποστηρίζουν τη μάθηση των μαθητών τους τόσο εντός όσο και εκτός τάξης
  • να αντιμετωπίζουν τους μαθητές τους με δημοκρατικό πνεύμα, ισότιμα και δίκαια χωρίς διακρίσεις υπέρ ή εις βάρος ορισμένων μαθητών
  • να διασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών εντός του σχολικού  ασκώντας επί της ουσίας γονική μέριμνα.
  • να συμβάλλουν στην διαμόρφωση σχολικού κλίματος που δημιουργεί στους μαθητές αισθήματα εμπιστοσύνης, ώστε να απευθύνονται σε αυτούς για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματός τους.

 

12. Παραπτώματα

·        Αποκλίσεις μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τις αρχές του σχολείου, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη σχολική ζωή, από τον οφειλόμενο σεβασμό στους συμμαθητές και στους εκπαιδευτικούς και από όλα αυτά που το σχολείο θέτει ως κανόνες της λειτουργίας του θεωρούνται σχολικά παραπτώματα.

  • Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σύλλογο διδασκόντων με παιδαγωγικό τρόπο σε συνεργασία με τους γονείς, οι οποίοι οφείλουν να έρχονται στο σχολείο όταν ειδοποιηθούν σχετικά.

 

13.  Άλλα θέματα

Α) Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή μαθησιακό θέμα μπορείτε να απευθύνεστε στον/ην εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας (τηλ. γραφείου διδασκόντων 2333071371 Πλατάνου και 2333071179 Πρασινάδας).

Β) Για τους μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, και Δ΄ απαιτείται η προσκόμιση Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Φ.6/304/75662/Γ1/21.5.2014, ΦΕΚ 1296 τ. Β ?/2014 ΚΥΑ). Η παράληψη κατάθεσης του Ατομικού Δελτίου Υγείας μετά τον Σεπτέμβριο, συνεπάγεται τη φυσική παρουσία χωρίς ενεργή συμμετοχή του μαθητή/τριας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Φ.6/311/ 79278/Γ1,  21-5-2014, εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ).

Γ) Μέσω του ιστολόγιου του σχολείου (http://dim-platan.ima.sch.gr/) και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, (mail@dim-platan.ima.sch.gr) για όσους γονείς έχουν ενημερώσει για την ηλεκτρονική τους διεύθυνση, υπάρχει συχνή ενημέρωση για θέματα λειτουργίας του σχολείου.  Επίσης γραπτές ενημερώσεις αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων στην είσοδο του σχολείου.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί σας για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος, ώστε να επιτευχθούν οι κοινοί στόχοι. Ευχόμαστε ολόθερμα υγεία σε εσάς και στα παιδιά σας.

 

                                                                                                                                                                                                   Με εκτίμηση

           Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου